Haber Sitesi
HV
28 MART Perşembe 19:20

Festivallerden Gezilere, Derken Okullar Açılmak Üzere...

Korhan Doğan
Giriş Tarihi : 01-09-2022 12:59

Herkese merhabalar... Öyle, böyle derken yaz tatili dediğimiz süreç bitmek üzere... Bu yaz geç geldi zaten, geç de biter umarım diyerekten kendimizi avutalım bakalım...

Zaman ilerliyor ve çevremizde birtakım olaylar şekilleniyor ister istemez. Gücümüzün yettiği, müdahil olduğumuz ya da olamadığımız pek çok olaylar cereyan ediyor. Bu konjonktürde benliğimizi unutmadan, umutlarımızı yitirmeden, her yeni gelişen koşula kendimizi uyarlıyor olabilmemiz çok mühim. Kendi yaşam standartlarımızdan, güvenli bölgemiz diye tabir ettiğimiz konforlu alanlarımızı zaman zaman terk edip yeni keşiflere ve deneyimlere açık olmak gerek.

Biz de bu tatil serüvenini verimli geçirmeye çalışan gruptayız. Öncelikle 19-24 Temmuz tarihleri arasında gerçekleştirilen Çanakkale Uluslararası Koro Festivali konser dizilerimiz vardı... Beylikdüzü Çoksesli Gençlik Korosu olarak bu festivalde yer almaktan büyük gurur ve keyif aldık hepimiz. Pandemi sonrası açılan festivallerin ikincisine katıldık. İzmir Çok Sesli Korolar Festivalinden sonra güzel bir deneyim oldu bizler için Çanakkale Koro festivali de...

İlk gün gider gitmez ayağımızın tozuyla yeni açılan Troya Müzesindeki Polyksena Lahdi önünde konuşlanarak verdiğimiz dinletimiz... Sonra aynı günün akşamında sokak konserleri kapsamında Morabbin Parkında açık hava dinletimizi gerçekleştirdik... Ertesi gün Çomü İçdaş Kara Yusuf Kongre Merkezinde de son kapanış konserimizi başarıyla gerçekleştirdik... Ve akabinde de tüm katılımcı koroların kapanış partisine akın ettiği tadı damağımızda kalan nice güzellikler ve enstantaneleri hafızalarımıza kaydettik, biriktirdik. Başta Mete Gökçe Hocamıza ve bu festival için emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimizle…

Çanakkale dönüşü koromuz ile bu sezonu kapattık, şimdi yeni ay itibariyle çalışmalarımıza kaldığımız yerden devam edeceğiz ve yeni koristlerimizi de 24 Eylül Cumartesi seçmeler ile karşılamayı umut ediyoruz.

Bireysel gezi rotalarımıza da odaklanarak şu kısa tatil serüvenimizi tamamladık nihayet biz de… Önce yavru vatan Kıbrıs’ta Gazi Mağusa’daydık. Erkan Dağlı hocamız ile doyumsuz sohbet ettik, en kısa zamanda tekrar görüşebilmek ümidiyle ayrıldık… Akabinde memleketimiz Düzce, sonra Eskişehir, yüksek hızlı tren ile Konya, tekrar Eskişehir’e dönüş, Sonrasında Bursa, Yalova ve deniz otobüsü ile İstanbul’un yolunu tuttuk. Tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanıdır misali geldik işte ait olduğumuz yere, vazifemizin başına