Bakan Işıkhan, en düşük memur maaşının 22 bin TL olacağını açıkladı.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, en düşük memur maaşının 22 bin TL olacağını açıkladı.

EKONOMİ - 21-06-2023 12:38

Bakan Işıkhan, en düşük memur maaşının 22 bin TL olacağını açıkladı.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, memur ve emekli maaşlarında yapılan düzenlemelerle ilgili önemli bir açıklama yaptı. Bakan Işıkhan, en düşük memur maaşının 22 bin TL seviyesine yükseltileceğini duyurdu.

Bakan Işıkhan, Maliye Bakanlığı ile yakın bir çalışma yürüttüklerini ve paydaşları memnun edecek bir torba yasa düzenlemesi üzerinde çalıştıklarını belirtti. Memur ve emekli maaşlarında gerçekleştirilecek zam düzenlemesinin Temmuz ayında Türkiye Büyük Millet Meclisi'nden geçmesi hedeflendiğini ifade etti. Böylece, memurlar ve emekliler daha yüksek bir maaşla hayatlarını sürdürebilecekler.

https://twitter.com/drvedatisikhan/status/1671449301896052741
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Tüketici Güveni Haziran’da Yükselişe Geçti

Tüketici Güveni Haziran’da Yükselişe Geçti

22-06-2026 - EKONOMİ

Tarımsal Girdi Maliyetlerinde Artış Eğilimi Sürüyor

Tarımsal Girdi Maliyetlerinde Artış Eğilimi Sürüyor

19-06-2026 - EKONOMİ