Hatay'da enkazda bulduğu 411 bin lirayı sahibine teslim etti

Deprem bölgesi Hatay’da görev yapan Erzurum Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Arama ve Kurtarma (ERAKUT) ekibi, enkazda bulduğu 411 bin 120 TL’yi sahibine teslim etti.

GÜNCEL - 16-02-2023 12:35

Hatay'da enkazda bulduğu 411 bin lirayı sahibine teslim etti

 

Hatay’ın Ekinciler Mahallesi Atilla Eren Sitesi’nde arama ve kurtarma çalışmalarında görevli ERAKUT ekibi, beton ve demir yığınları arasında bulduğu ve Selahattin Altuntaş’a ait olduğu belirlenen 411 bin 120 TL’yi emniyet ekipleriyle birlikte kızına teslim etti. Erzurum Büyükşehir Belediyesi’nde görev yapan ve gönüllü olarak arama ve kurtarma ekibinde çalışan ERAKUT mensuplarına teşekkür eden Altuntaş ailesi, “Erzurum Büyükşehir Belediyemizin çalışanlarına şükran borçluyuz. Adı gibi insanları da mert, vakur ve cesur yürekli olan Dadaşlara ne kadar teşekkür etsek azdır. Allah hepsinden razı olsun. Acılarımızın yanında bir nebzede olsa yüzlerimizde tebessüm oluştu. Var olsun Erzurum Büyükşehir Belediyesi çalışanları…” şeklinde görüş belirtti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
BTM girişimleri Türkiye’ye değer katmak için sahne aldı

BTM girişimleri Türkiye’ye değer katmak için sahne aldı

27-06-2026 - GÜNCEL

Yapay zeka çağında gerçek liderlik, geleneği geleceğe dönüştürmek

Yapay zeka çağında gerçek liderlik, geleneği geleceğe dönüştürmek

26-06-2026 - GÜNCEL