Çilek Köy'de Hasat Zamanı Başladı

İzmit Belediyesi, Çayırköy Mahallesi’nde bulunan Çilek Köyü’nde 23 Mayıs Perşembe günü hasat yapacak.

GÜNCEL - 22-05-2024 10:45

Çilek Köy'de Hasat Zamanı Başladı

İzmit Belediyesi, Çayırköy Mahallesi’nde kurduğu Çilek Köyü’nde hasada hazırlanıyor. 25 bin çilek fidesinin dikildiği 12 dönümlük arazide yapılacak olan hasattan elde edilecek olan gelir ihtiyacı olan kız öğrencilerinin eğitimi için kullanılacak. 

Çilek Köyü hasat programı 23 Mayıs Perşembe günü saat 19.00’da İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in katılımıyla gerçekleşecek. Hasada katılmak isteyen vatandaşlar için saat 18.30’da Ncity AVM otoparkından servis kaldırılacak. Kız çocuklarının eğitim hayatına destek olmak isteyen tüm vatandaşlar çilek hasadı programına davetli.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
BTM girişimleri Türkiye’ye değer katmak için sahne aldı

BTM girişimleri Türkiye’ye değer katmak için sahne aldı

27-06-2026 - GÜNCEL

Yapay zeka çağında gerçek liderlik, geleneği geleceğe dönüştürmek

Yapay zeka çağında gerçek liderlik, geleneği geleceğe dönüştürmek

26-06-2026 - GÜNCEL