Bakan Şimşek: Rekabet Gücünü Artıracak Önlemler Üzerinde Çalışıyoruz

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, dezenflasyon sürecinde KOBİ'lerin finansmana erişimini kolaylaştırmak için çeşitli çalışmaların devam edeceğini ifade etti.

EKONOMİ - 07-10-2024 10:58

Bakan Şimşek: Rekabet Gücünü Artıracak Önlemler Üzerinde Çalışıyoruz

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, dezenflasyon sürecinden etkilenen bazı sektörlerin rekabet gücünü artıracak tedbirlere yönelik de çalışmalar yaptıklarını kaydetti.

Bakan Şimşek, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda,  "KOBİ'lerimize ve ihracatçılarımıza bu yıl uluslararası kuruluşlardan yaklaşık 2,3 milyar dolar uzun vadeli ve uygun koşullu kaynak sağladık" diyerek, dezenflasyon sürecinde firmaların finansmana erişimini kolaylaştıracak çalışmalarına devam ettiklerini vurguladı.

 

https://twitter.com/memetsimsek/status/1843191828134424787
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Tüketici Güveni Haziran’da Yükselişe Geçti

Tüketici Güveni Haziran’da Yükselişe Geçti

22-06-2026 - EKONOMİ

Tarımsal Girdi Maliyetlerinde Artış Eğilimi Sürüyor

Tarımsal Girdi Maliyetlerinde Artış Eğilimi Sürüyor

19-06-2026 - EKONOMİ